Mommyishome alışmadığı için istememesi gayet normal. Oğlum 8 aylıkken başladı süte. Gelişimide gayet güzel gidiyor. 2 ay önden gidiyor hatta. Her sabah kahvaltı yapıyoruz akşamları beraber yemek yiyoruz. Patates yemeği köfte patates kızartması herşeyi yiyor. Çorbayla pek aramız yok.