Gamzeren13 Doğduğundan beri beşiğinde yatıyor şuan 4 aylık ilk oğlumuzuda beşiğinde yatırdım hiç yanıma alıştırmadım o şuan 2,5 yaşında kardeşi bizim odada olduğu için oda geliyor yanımıza bazen uyuyor ama genelde yatmıyor hemen iniyor yerde uyuyor😇
Waris Minigi-43 valla ilk gece eşim de ben de uyumadık gibi bir şey. Yatağa koyduğum gibi açıyordu gözünü. İkinci gece onu yatırdım ben de yanında yatağa uzandım daha uzun uyumaya başladı. Bir de yatağına giydiğim bluzu koydum kokumu alsın diye. İlk 3 ay bebeklerde alışkanlık oluşmaz diyorlar zaten.
Kocakgiller Oguuu26 besigini yatagimizin yanina koyduk oraya yatiriyorum uyuyunca ama babasida temas halinde olmak istiyor o yuzden arastiracgm dediginizi❣🙋♀️