annesioglusu3 weewell makinasında yaptığım için derecesini falan bilemiyorum. Ama makina yoğurt makinası neticede. Yoğurtla aynı düzen diyebiliriz.
normal yoğurt yapar gibi kaplara süt koyuyorum. Bi parça süzme peyniri ezip sütle kıvama getirip maya olarak kullanıyorum. 8-10 saat sonra kapları bi tülbentle bi kapta süzüyorum. Peyniraltı sularını buzluğa atıyorum. Kalan peyniri de küçük bir kaba alıp labne olarak şimdilik ekmeğe sürüp yiyorum😂 8 aylık olduğunda bebeğime de yediricem.