Şöyle ki taş gibi yoğurt yapıyodum lakin son üçtür yaptığım yoğurtlar tutmuyo. Diğer 2si pastörize sütten hazır mayadandır diye düşünmüştüm dün akşam yaptığım çiğ üst ve mayadandı yani her zaman yaptığım gibi ama hüsran. Oda tutmadı 🤷🏻♀️ Yoğurt makinesi almalımıyım, makinede yoğurdun tutmama şansı oluyo mu?