anneesi İki oglumun arasi 4.5 yas planli bir gebelik olmadi. Evet unutuyosunuz dogum zorlugunu,buyuturken ki zorluklari yoksa akıl isi mi ikinci bebek😬😂saka bir yana kardes cocuguma yaptigim en büyük iyilik Rabbim ömür versin inşallah. Omuz omuza yanyana olsunlar hep ama bence ben pespese cocuk mantigina karsiyim nedendir bilmem. İlk çocuktan ve anneden gidiyor giden. Çünkü ufaklik zaten agliyor falan filan baktiriyor kendisine en az aralari 3 yas olmaliki annede verimli olabilsin ilk bebegide elinden cikmis olsun tamamen bu dusuncedeyim🥰