anneesi oluyor hemde fazlasıyla ama ne kadar yardımcı olabilir ki sonuçta o da bütün gün çalışıyor akşam eve geldiğinde de 2 saat sonra çocukların uyku saati zaten. Yine her iş bana bakıyor. Beni zaten iş güç yemek vs asla zorlamıyor yemek yapmasam bile eşim niye yemek yok falan asla demez girer mutfaga kendi yapar. 2 yaşındaki kızım aşırı hareketli ve asla durmuyor sürekli bebeğe zarar vermeye çalışıyor bişey anlatsanda anlamıyor o da hala bebek 🤷♀️ o yüzden en güzeli ilk cocugun biraz daha aklı erince olmalı.