Ahmetin_Annesi0911 oo bence ergenliğimden beri var.herkesin yüzünde çıkan sivilceler.benim kalçamda çıkmıştı.hiç bir şey yapmadım bu zamana kadar kendiliğinden geçiyor sonra tekrar oluyor bana bir zararı yok.duş alırken sabunla yıkıyorum bazen o kadar