Bitikmomi teşekkürler 🙏🏼 Valla kaç aydır bakıyorum ben de beğeniyorum, zaman gelince diktirmeye karar verdim, daha gün var dikilmemiştir dedim ama geç kalmışım iptal de edemedim . Diğeri de güzel en azından kalın 🤗 evin altında kafe var oraya inicez serin olur diye korkumdan yoksa elbise kalbim ❤️ Ama başka yerde de giydiremem diğerini alabilmem için de satmam lazım🤦🏻♀️😌