Mystery1701 Merhaba, ben kızıma d.günü için elbise aldım ama sonra vazgeçtim başka bir elbiseye karar verdim. Dikim olduğu için iptal edemedim karşımdaki de mağdur olsun istemedim. Şu an kargoda daha elime bile ulaşmadı. Uygun fiyata vericem. Bedeni 2 yaştır
Mystery1701 Mystery1701 https://imgyukle.com/i/or6Rm6 https://imgyukle.com/i/or6ETx burda görselleri mevcut
Mystery1701 MiracAlpinveUmutunAnnesi yaaa kusura bakmayın 🙈 diğer elbisenin parasını verebilmek için bunu acil satmam lazım da heyecan yaptım 🙈🙈
Bitikmomi Mystery1701 elbise çok güzelmiş valla üstte kalsın inşallah satarsınız ama bence giydirin 🙈🤭
MiracAlpinveUmutunAnnesi Mystery1701 Tabiki haklısınız insallah bulunur üstte tutalım daha sabah girmeyen anneler vardır 😂
Mystery1701 MiracAlpinveUmutunAnnesi Sağolun teşekkür ederim, inşallah yaaa 🙏🏼🙏🏼 Bu arada Allah bağışlasın yavrunuzu 🌸
Mystery1701 MiracAlpinveUmutunAnnesi ben de ne zamandır sabah girmiyordum foruma, dün girdim böyle bir şey çıkmış gördüm satış diye dedim bu Allah’ın bir işareti olabilir mi çok mutlu oldum
Mystery1701 Tugcee12 200 e aldım ama diğer elbisenin yarı parası var 110 lira eksiğim var 110 a veririm size
MiracAlpinveUmutunAnnesi Mystery1701 Iyi yapmıssınız valla en azından evde duracagına satmış olursunuz. Ineallsh satılır 😊
Mystery1701 YeniAnneIstanbul dışarda yapmaya karar verdik kadife bir elbise buldum biraz daha kalın giydirebileyim diye 🙈 teşekkürler 🤗🤗