Alazgizem __asyanil ins canimm ins benim bebegm kuvezde oldugundan dolayi sabah aksam gidiorm gormeye sezaryanimin ilk gununden beri dinlenemedm ..
__asyanil Alazgizem 7 gün küveste kaldılar son iki gün emzirmeye gidiyrdm ama 15 güne normale döndüyorsn
Tubaceyran Alazgizem benimki emmiyordu sütüm gelmediği için bn de medikalcilerden 1 aylığına kiraladım sütümü sağdım verdim ondan sonra da emmeye alıştı
Zlm Alazgizem o normal bir süre aciyo malesef 7 aylık oldu kızım çok bastırınca hala hafif sizliyo bazen bil bol yürüyüş yapın başka tiprlanma yolu yok onun
Alazgizem Zlm inanin ilk gunden yuruorm mecburum bebegm kuvezde gel gt yapiorm durmadan … ewdede islerimi ypmaya clisiorm.
Zlm Alazgizem Allah sagliklaeve getirmeyi nasıl etsin yiruyosaniz zamanla toparlar merak etmeyin dediğim gibi 7 aylık hala bazen aciyo sanırım tamamen geçmesi yılı bulucak
Alazgizem __asyanil oy kurban oldgm masallahhh Allah esirgesin …benim bebegm pramature 1790 şiş hali 1690 na indi sonra… Şimdi yavaş yavaş toparlıyor oğlum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Alazgizem __asyanil kuvezde canim bana cok gostermiolr ki sutumu sagip veriyorum hemsireler bakiyor… keske beni cagirsalarda ben emzirebilsem geceleri… Ben daha cocugumun kokusunu bilmiyorum😔
__asyanil Alazgizem bende öyle valla son iki gün çağırdılar beni çıkış zamanı bebekler iyi olduğunda inşallah tez zamanda alırsın