Evos_ Siz bosverin ya. Hayatımız boyunca mamayı zehir gibi gören bir sürü insan olacaktır. Ama olmayınca olmuyor benim bebeğimde meme almadı her yolu denedim yinede olmadı ne yapayım yani öldüreyim mi kendimi? Bizde biliyoruz anne sütü daha faydalı ama elden bişey mi geliyor inanın artık çok yoruldum mama anne sütü tartışmasından. Bebek sağlıklı olduktan sonra ne önemi var.