Evos_ ikizlerim 11 aylık oldular. Ben şuan saat başı kalkıyorum. Yenidoğn emzirmesi gibi çünkü atak haftasındayım. Diş çıkarıyorlar. Bebekler sadece açlıkten emmezler. Kilo alımları çok güzel. Ek gıdayı yeni yeni az az yiyorlar. Mama verdiğiniz için hazımsızlıktan uyuyorlar. Ahhh yanlış bilgiler iyilik yapıyorum diye yapılan yanlışlar. O kadar çok üzülüyorum ki. Ne düzgün yemek yerm ne düzgün su içerim. Ne takviyem var. Sadece doğal olanı yapıyorum. Bebekler 1 yaşına kadar nefesini ayarlayacağında, korktuğunda, gazı olduğunda atal haftalarında dişte hep uyanıp emerek ayarlarlar. 1 yaşına kadar bebeğin uzun uyuması hiç iyi bir şey değil. Rabbim ona göre ayarlamış. Anne sütü çabuk hazmedilen bir şey.