EdaAltun Bazen sallayarak uyutuyorum ayakta ama sürekli baş kaldırıyor zar zor uyuyorum bazende kolay . Yada kucağımda yatirirak eee ee diyor kendince snrada uyuyor
madrefelice mavikelebekkkkk beş buçuk aylık bende siz gibi uyutuyordum hatta kucaktan beşiğe koyunca uyanıyordu kucakta uyumak istiyordu sonra uyku eğitimi vereyim bu böyle olmayacak dedim yatır kaldır yöntemi yaptım ve başarısız oldum 😂 ağlamasına kıyamadım ama en azından bir haftalık eğitim verme çabam sonucunda uykusu gelince odaya geçip biraz oynuyoruz sonra beşiğin yanına oturup omzuma alıyorum omzumda iyice mayışıyor biraz pişpiş yapıyorum sonra beşiğe koyuyorum orda pişpiş yapıyorum uyuyor eskiye göre daha az yorucu sizde araştırıp deneyin bu tarz yöntemleri belki başarılı olursunuz
meraklibiranne mavikelebekkkkk o kadar zor uyuyan bir bebekti ki kahvaltıya gitmiştik orda bile kundağın arasında sallamıştık her yerde kundağın arasında hamakta uyuyordu şimdi mamasını veriyorum bitiriruor sonra pış pış pat pat yapıyorum uyuyor ben başardıysam sizde başarırsınız
Esraburkay mavikelebekkkkk 4 aylık olmasına bi hafta var en başından beri yatağına koyuyorum emziğini veriyorum uyuyor kendi alıştırmaya bağlı bence bizden kaynaklanıyor
Serenaycaner mavikelebekkkkk 5 aylık ayakta salla babam salla 6 aya gitsin uyku eğitimi alıcam kendi kendine uyumayı öğrensin
Tubikim mavikelebekkkkk an itibariyle ayakta. Bacaklarım koptu desem yeridir salla dur bı işin ucindan tutamıyorum. İki hafta sonra uyku eğitimine başlayacağım atak haftasi bitsin diye bekliyirum
UcuBulunamayanBant mavikelebekkkkk 3bucuk aylık bebeğim ortaya karışık valla bazen memede uyuklmaya başlıyorum hemen yatırıp poposuna piş piş yapıyorum bazen ayakta sallıyorum gece ilk uykusuna geçişte beşikte sallıyorum gece uyandığında zaten memeyi verdiğim anda tekrar uyuyor uyuyarak emiyor bişey yapmama gerek kalmıyor.
Ozlemmpamir UcuBulunamayanBant bende dizim gibiydim memeyi verir vermez uyuyodu şimdi geceleri saat başı uyanıp meme istiyo bence o alışkanlığını kesmeye çalışın evet anlık olarak oh uyudu şükür diyorsunuz ama ilerde geceleri saat başı kalkınca hem bebek uykusunu alamıyor hem anne uykusuz kalıyor kısa bi tatile gidip geldikten sonra uyku eğitimine başlıcam inşallah sizde benim gibi olmayın diye yazdım yanlış anlaşılmasın 🥰
EdaAlmohamad Serapdnz Benim bebeğimde 5 buçuk aylık. İlk memede uyuyordu sonra sallamaya alıştı. Baktım her gün daha hızlı sallanmak istiyor ve ben çok yoruluyorum. Zorla ninni ve pışpışla uyutmaya çalışıyorum ama ağzında illa memem olacak. Çok şükür ki sallamayı bi günde kestim attım 🌻
meyaski mavikelebekkkkk ayakta ya da portatif beşikte sallıyorum ama kendi beşiğinde uyumuyor nedense ya.
Busraata mavikelebekkkkk ben çok yöntem kullandim hiç durmayan zor uyuyan bebekti simdi yaninda oturuyorum o kendi kendine uyuyor 8aydir, sırada kendi tek başına alışması kaldı önce emziği biraktiricam sonra o yönteme geçicem alıstirsan güzel olur sizin için hem kaliteli uyur piş piş pat pat yöntemi deneyebilirsin canim 15aylik suan
Mehfam papatyaannee bebeğiniz kaç aylık acaba bende uygulamak istiyorum deniyorum ama olmuyor tüyolar verebilir misiniz
Esraburkay Buket45 uyudumu kendiliğinden ağzından düşüyor normalde emzik vermiyorum uyumaya geçmesi için kullanıyorum sadece
Dlkbrs Valla ayakta sallayarak , çarşafta sallayarak, emerken. Her yol var bizde 😂he bebek arabasında sallayarak unutmuşum ama evin icinde
Mehmetanasi Evsaanne Uyku egitimini nasıl verdiniz bi yerden ozel ders olarak mi acabw ? Tamda bu ara yaşadığım sıkıntı üzerine oldu bu yazismalar. Oglum 11ayi geciyo ve ayakta sallayarak uyumaya alisti. Besigine koyunca yarım sa falan anca uyuyo kalkiyo nasıl bas edicem bilmiyorum. Sürekli ayakta sallarsan 2 3 saat uyur ☹️ uyku egitimi icin cok mu gec
Evsaanne Mehmetanasi yani arkadaşlarım var sizin bebeğinizin ayında bebekleri var onlar zorlandı pes edenler yapamayız diyenler oldu ayaklandığı için büyük sonuçta bence hemen verilmeli geciktirilmemeli diye düşünüyorum ben 4. Ayda verecektim güya erindiğimden 6. Aya kaldı iyiki gecikmemişim . Bu arada kendim video araştırarak deneyerek bize hangisi uygun olduysa ondan devam ettik 3 hafta sürdü kesinlikle sabır işi ben saçımı vs yolacak duruma geldim düşün ama sabır çektim ve değdi çok şükür yine de deneyin çoğu arkadaşım pes etti
Sencerinannesi mavikelebekkkkk uykusu gelene kadar yoruyorum sonra beşiğe yan yatırıyorum tavşanına bakıp uyuyor