alptoyyy merhabalar şans eseri denk geldim yazmak istedim 😅 15 aylık olmuşsunuz allah bağışlasın biz daha 6 aylığız bende hep koyuyordum uyuyodu ama bu ara aşırı zorlaştı , oynamaktan dalamıyo uykusu var ama uyuyamıyor ayaklarını elimle tuttum mesela bugğn kaldırıp oynamasın diye öyle uyudu sıpam😅atak dönemindeyiz ondan mıdır bilmem ama merak ediyorum siz de de olmuş muydu böyle dönemler? Ben basen sallamamak için zor tutuyorum kendimi 🤷♀️🤷♀️