Lütfen şu kilo takıntısından çıkın, milletçe kafayı kiloyla bozmuş durumdayız. Ben kendimi bildim bileli hastanelerdeydik annem sürekli kesin bir değeri düşük ya da bir organı yok bu çocuğun diyip duruyordu, hatta gerizekalı millet anneme verem olabilir bile demişti yazık kadının psikolojisini alt üst ettiler, niye ki çok zayıfmısım kilolu olsam da obez diyecekler aptallar, neyse yıllarca ilaçlar mamalar kullandım doktorlardan hastaneden bıktım, neyse evlendim bu sefer de çocuğu olmaz, hamile kalamaz dediler kaldım, taşıyamaz düşürür dediler doğurdum, yani millet der de der bırakın çocuğunuz zayıf olsun demek ki yediği ona yetiyor, tabi siz yine doktora götürün viramin içirin ama ona zayıf olduğu için değil daha sağlıklı büyümesi için bu ilaçları verdiğinizi söyleyin, çünkü çocuk diyip geçmeyin hiçbir şey unutulmuyor. Zayıf ya da kilolu değil sağlıklı çocuklar büyütmeniz dileğiyle