Belinayss canınızı sıkmayın kendinizi üzmeyin açlıkta bir şifa bunu unutmayın.eger siz tabakla onun arkasında geçerseniz bebeğiniz de daha çok ret olur evet biraz zor ama akışına bırakın uzatın yemiyorsa kaldırın, sonra tekrar deneyin hatta kendi yaptığım yöntemi soyleyim yere mendil seviyorum o yemediği zaman kendim böyle iştahlı iştahlı yiyorum sonra bakıyorum yanıma oturuyor oda 3 -5 lokma birseyler yiyor hiç yememsinden iyidir.onun haricinde eline meyve veriyorum elimde bezle geziyorum arkasından ama yeterki yesin modundayim.