minderbob daha 1 haftalıktı enjektörle verdim, emzirmeye çalıştım her seferinde ağladı tutamadı. Aylar geçti bırakmadım uğraştım. Emzirme danışmanıyla görüşmeye başladım online olarak. Ama yok olmadı. Psikolojik olarak çok yıprandım. Şuan 7 aylık hala ara ara veriyorum ama tutmuyor