Kbrnn3641 Kızlar biz sadece anne sütü ile 6. Ayımızı tamamladık. Hala sağarak veriyorum kesilme yok ama azalma var gibi. Siz kaç aydır sağıyorsunuz? Kesilme azalma var mı?
Deletedmom_14 Kbrnn3641 merhaba kızım da 7 ay 22 günlük ben de sağarak veriyorum. Dediğiniz gibi kesilme yok ama azalma var. Bakalım kaçıncı aya kadar devam edicez böyle, inş kesilmez🤷🏻♀️🙏🏻
Alpsmomm Kbrnn3641 bizimde 2 ay 28 gün oldu doğduğundan beri sağıyorum anne sütü almasını çok istiyorum ama göğüs yaralarım asla iyileşmiyor ne kadar devam edebilirim bilmiyorum
Kbrnn3641 Deletedmom_14 ben azaldığı zaman hemen sabah öğle akşam vitamin kullanıyorum tekrar artıyor 🤭 inşallah en az 1 yaşına kadar anne sütü ile büyür bebişler
Kbrnn3641 Alpsmomm ucunun sallandığını biliyorum o dönemlerde 🤦♀️ kanıyordu hatta sütün içine akıyordu sütü dökmek zorunda kalıyordum. Ama oda geçiyor 🤗
Kbrnn3641 Deletedmom_14 Dilruba demirezer diye bi emzirme danışmanı var momstok ismi vitaminin Bebeğim 1 aylıkken başladım 5 gün içinde sütüm derya deniz oldu bıraktım kullanmayı. Aşırı artmıştı buz dolabına stokluyordum. Şimdi azaldıkça 3 4 gün tekrar içiyorum artınca bırakıyorum
Matildaa Kbrnn3641 int araştırdım da bitki çayı olarak çıkıyor momstok. Siz hap olarak mı kullandınız