bisenakillisinzaten hemşireler gerçekten doktor gibi mama başlatmaya o kdar meraklılar ki bizde de olmuştu doktorumuza göre kilomuz normal hemşireye göre az geldi aldığı kilo bende doktorumu dinleyip mama vermedim gayette güzel kilo aldı doktorunuzu dinleyin hemşirenin moralinizi bozmasına izin vermeyin 🙏🏼🙏🏼