Kızımın kilosu 5.900 çıktı ilk 2 ay 800 gram aldı. 3. ay 700 gram bu ay da 600 gram almış. Hemşiresi gözüme minik geldi biraz sadece anne sütü mü alıyor dedi bende evet dedim. Sizce düşük mü ? Mama takviyesi yapmalı mıyım? Çişli bez sayısı tam, gün içinde de huzursuzluğu yok öyle.