KaderCan12 tgbmhr Herkesi aynı kefeye koymayı lutfen bu tarz olayı yaşayan vardır yaşamayan vardır elbette bazılarına o tarz şeyler ilgi çekici geliyor olabilir "nasıl insanlar anlamıyorum "demenize bence gerek yok
Elele gkucukkaya evet ben de duydum o yüzden kullanmadım yarın doktora danışcam bi de bizde süt alerjisi var sormadan kullanmayım dedim. Diğer kullandığınız da kabızlık yaptı mı biz mama da kullanıyoruz korkuyorum kabız olur diye
gkucukkaya Elele vehametin bize kabızlık yapmadı ben parabenden ötürü bıraktım yeni verdiği de yapmadı, ferrozinc g verdi onu kullanoyoruz