MelekAnnesii Benim oğlum da nasıl biliyor musunuz mesela birşeyler yedi diyelim karnı tok . Eminim o anda tok olduğuna. Ama yine de emer. Bu ara bir de öpmeyi öğrendi. Sürekli bana rüşvet veriyor o şekilde. 🙈 16 aylık olacağız inşAllah yakında. Sürekli meme meme. Bazen oluyor 5 dakikada bir istiyor. Sürekli yapışık ikiz gibiyiz zaten. Ağlak mız mız bir sıpam var Elhamdülillah 🙈 Neyse bizimki meme dışında asla uyumaz. 2 3 aydır yaptığım tek birşey var. Beslenmeyi uyku öncesine çekmek. Yani emdi uyudu ya da mayıştı diyelim. Hafif uyandırıp geri dalmasını sağlıyorum. Başta ağladı garipsedi ama zamanla alıştı bu duruma. Beraber yatıyoruz doğduğundan beri. Tabi ki de arada meme istediği oluyor, hasta oluyor vs. O zaman istisna yapabiliyoruz ama alışkanlık olmaması için 1 2 günden fazla uzatmıyorum. Ekgıda ile de arası olmayan bir çocuk. Daha yeni yeni yemeye başladı gibi birşey. Onu da 1 2 hafta yese 1 ay yemeyebiliyor. Ama gündüz, kesintisiz sürekli meme delisi.