Kizlar oglum dun gece sadece 1 kere emmek istedi gunduz de 2ye kadar istemeyince memeden kesmeye karar verdim aslında ocak sonu düşünüyordum ama fırsatı degerlendireyim dedi açıkçası pek bilgim de yok bu konuda ne yapmam gerekiyor nasil davranmam gerekiyor bilmiyorum gunduz 2 kere istedi sirke sürmek zorunda kaldım meme e dedi yanaşmadi aksama krizler arttı sürekli geldi açtırdı kokladı gitti meme e diye geziyor evin içinde simdi de kokladım meme e dedi ayagimda sallayarak uykuya geçiyor gece krize girerse ne yapmam lazım acıkır mi sorusu kafamı kurcalıyor 9 10 tane makarna yedi simdi aksam yemeğini de iyi yemişti yardimci olur musunuz