ErkekAnnesii Ben de 2 ay önce taktırdım. Aşırı kanamam oldu. Öyle böyle değil. Bu ay da çok geç oldu adetim. Lekelenme de var. Yani her adette 1 demlik kan gidiyor diyebilirim. Spiral koruyor ama böyle şeylere sebep oluyor. Acile gittim doktor bir ilaç vermişti emzirenler kullanıyor mu diye sormayı unuttuğum için içmedim. Tekrar gitmem gerekiyor. P harfi ile başlayan bir ilaç. Şayet yine kan durmazsa çok gelirse cıkartırız demişti. Hiç memnun kalamıyorum bu sebeplerden ötürü ve adetten sonra saçlarım fena halde dökülmeye başladı.