1 ay önce ramazan ayında spiral taktırdım adet günümde normal adet gördüm bir iki gün de düzensiz lekelenmem oldu. Bu ay adet günümde 8 gün olucak hala devam ediyor adetim ve kanamam da azalmadı normal mi acaba??
adetsizken gel dedi kontrole temizlenmeyi bekliyorum gitmek için