mehmel54
Eve gittiğinizde de sürekli emzirin. Hiç saate falan bakmayın. Benim kiziminki bu kadar yukselmemisti ama 10 gün içinde 3-4 kez hastaneye gitmiştik. Beslenmesine dikkat ettiğimiz halde sarılığı artıyordu. Sanki ölümcül bir hastalığa yakalanmış gibi geliyordu bana. Ben gitmemiştim kontrole, dikislerden dolayı. Annem eşim eve gelip yükselmiş sarılığı dediklerinde oturup ağlardım.
Sürekli emzirin, sütünüz yetiyor mu bilmiyorum. Siz daha iyi bilirsiniz gerekirse mama da verin. Allah şifa versin minige