Merhaba güzel anneler, yine ben. Ben 5 günlük taze bir anneyim. Benim minik kızımın savaşı daha doğmadan başlamıştı. Defalarca kez hastanelerde kaldım, bebeğimi kaybetmenin eşiğine geldim. Çok dua ettim rabbime kızımı bana bağışlasın diye. Çok şükür kızıma kavuştum ama kızımın savaşı bitmemiş, hâlâ devam ediyor. Hastanede kaldığımız ilk gün her şey çok güzeldi, evet uyurdu ama uyanırdı da sürekli. Eve geldik yine güzeldi. Emiyordu, tebessüm ediyordu, gözlerini açıp bizi izliyordu, hatta biz onunla konuşurken bizi dinliyordu. Bakmalara doyamıyordum kızıma. Yavaş yavaş emmemeye başladı, uyanmamaya başladı. Ben uyandırıp emziriyordum, keşke şimdi de uyansa da emzirebilsem. Sarılığımız artmış. Gece 4 saatte 1 uyanmıştı. Ben uyuya kaldığım için uyandırıp emziremedim, o ağlayınca uyanıp emzirdim. Bugün sağlık ocağına gittik. Yol boyu emdi neredeyse ama uyuya uyuya emdi, uyandıramadım. Eve geldik, bi uyudu daha uyanmadı. Saat 2den beri uyuyor kızım, uyandıramıyoruz. 1 2 mızıklanıyor ama uyanmıyor. Mızıklanınca mememi ağzına veriyorum emmiyor. Iyice güçsüz kaldı benim kızım. 5 günde 400 gram da kaybetti. Şuan hastanedeyim. Yatıracaklar benim minik kızımı. Öyle korkuyorum ki… Ondan uzak olmak istemiyorum. Dualarınızda benim kızıma da yer verin olur mu güzel anneler. Kızımın dualarımıza ihtiyacı var 😞