Arzu042 vala şimdi olurmu bilmiyorum bebeğinizin kimliğini çıkartmak için kaymakamlığa gittiğiniz zaman orda doğum parası yardimi diyorsunuz size direk başvuru yapıyorlar bir ay sonrada para yatıyor benim ilk oğlumda 300 yatmıştı bu oglumdada 400 bende Kasım’da doğum yaptım