Selam anneler aile ve sosyal hizmetler bakanlığının verdiği doğum parası 300 tl için basvurmuştum 4 ay önce. Edevlette ödeme aşamasında gözüküyordu.Alo 144 ü aradım temsilci ekım ayında yatmış dedi , ptt çağrı merkezi ile whatsapptan iletişime geçtim adınıza birşey yatmamış diyor. Basına böyle birşey gelen var mı ? Cimere şikayette bulundum , biri yatmış diyor biri yatmamış.