Kbr46 BabyYoda benim adetimde gecikme oldu 4 gün falan olmadan gidip versem anlaşılırdı o halde kimyasal olup olmadığı
Kbr46 Emir123ali hemşire kız hamilesinizdir falan deyince korktum 😟 net bişey diyemeyiz diyor sonra da hamilesiniz diyor 😏
Kbr46 BugsBunnyy gerçekten mi ya 😟 bu hemşireler neden bişey bilmiyor anlamıyorum ne kadar korkuttu bizi
Skbn01 Kbr46 çekilme yöntemine güvenme canım bence bir an önce başka bir korunma yöntemi bu kendine. Ben o şekilde 2.ye hamile kaldım
Kbr46 Skbn01 bu bebeğimde 6 ay olmadı öncesinde de 4 yıl hep o yöntemi kullandık ama bundan sonra daha dikkatli olmam gerektiğini anladım 🥴
Kbr46 Deletedmom_73 ayyy bnim gibisiniz desenize 😀 O zaman rabbim hayırlı zamanda nasip etsin ikimizede
Deletedmom_73 Kbr46 o değilde aklıma takılan neden 0 ya da 1 değil de 4? Artacak mı acaba ki sizi de huzursuz etmek istemedim kusura bakmayın sadece aklıma takıldı.
Kbr46 Littlebird inşallah yükselmez iki gün sonra tekrar gidicem bir arkadaşım hemşire ona da sordum yumurtlama döneminde de yüksek çıkarmış