Kbr46 Regl oldum normalde ama 4 gün sonra kahverengi akıntı geldi bugün de gittim test verdim beta hcg 4 çıktı sizce hamilemiyim 🥴
Deletedmom0099 Kbr46 benim 4,75 cıkmıstı ama negatifti. regliniz normaldeki gibi mi sürdü? nasıl korunuyordunuz?
Kbr46 Deletedmom0099 evet 5 gün sürdü regl. çekilme yöntemi ile korunuyoruz ama eşim bn eminim diyor yine de vermek istedim test oradaki hemşire de çok korkuttu beni kesin hamilesiniz diye bebeğim daha 6 aylık 😢
Skbn01 Kbr46 çekilme yöntemine güvenme canım bence bir an önce başka bir korunma yöntemi bu kendine. Ben o şekilde 2.ye hamile kaldım
BabyYoda Kbr46 Sperm yumurtaya giriyor fakat dölleyemiyor. Yani beta değeriniz artıyor ama düşükle sonuçlanıyor. O da tıpkı regl kanamasına benziyor hem de neredeyse regl zamanınıza denk geliyor. Eskiler sessiz düşük derlermiş. Dış gebelik çok farklı bir şey
Mahsergulu-1994 Kbr46 Bende yaşamıştım kimyasal gebelik. Adet zamanına denk gelmişti ve adet kanamasından tek farkı, iki üç gün boyunca pıhtı şeklinde oldu
Kbr46 BabyYoda çok sağolun 😢 böyle durumda doktor müdahalesi gerek mi peki yoksa böyle olup bitiyor mu
Kbr46 Emir123ali hemşire kız hamilesinizdir falan deyince korktum 😟 net bişey diyemeyiz diyor sonra da hamilesiniz diyor 😏