Mumandbaby şuan anne karnını arıyor sende sakinleşmek istiyor bende o ağladıkça ağlardım İnan hepsi geçiçek doktora götürdüm tabi koşarak ama anne sütü alan bebekler %90ını enerjiye harcadığı İÇİN 10 güne kadar yapmaz dedi 11. Gün olursa getir dedi bende hep 8-9-10 da yaptı artık şimdi 4 aylık olmamıza 5 gün var 1 gün durup 1 gün yapıyor her bebeğin bağışıklık sistemi farklıdır bu aç olduğu anlamına gelmez doktor kontrolünde kilo alıyorsa başka bir sıkıntısı yoksa kolik diyorlar o da zaten en fazla 4 ay sürüyor korkma 🌸