Mumandbaby Bebegmveben3 allah kolaylık versin sanada arkadaşım, inan yıpranıyorum o ağlıyo ben ağlıyorum daha minicikler o ağlaması beni benden alıyor
Bebegmveben3 Mumandbaby Gaz damlası aldık pek oda fayda etmedi gibi. Benim bide 2.cocugum ama cikmazdayim uykusuzluktan yorgunluktan sütüm bile eskisi kadar yetmiyor gibi gldiyor bana ya 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ ben mamayı değiştirdim bu arada sma aldim
Tucc Mumandbaby bizde bir aylık sayılırız birkaç gündür pişik sorunumuz başladı ne yapabilirim. Bilenler yazarsa sevinirim
Bebegmveben3 Tucc Kremler veya farklı bez. Sık sık değiştirin ve siz de yediklerinize dikkat edin bu arada
Bbserra Bizimde kaka sorunumuz vardı bioagaia mükemmel bir damla ancak 3. Aya kadar ancak kullanırsanız fayda eder bizde öyleydik sabır annesi geçiçek gaz gidiyor uyku problemi başlıyor biz 4 aylık olacağız gündüz hiç uyumuyoruz mesela ama güzel günler yakında merak etmeyin bizde 10. Güne kadar yapmadığımız oldu. Sonra düzeliyor emin olun mama vermeyin aç olup olmadığını çişli bez sayısını takip edin mutlaka ağızdan gazı çıkartmaya çalışın geçiçek annesi korkma
Mumandbaby Bbserra bütün gün boyunca ağlaması normal mi başka bir sıkıntısı mı var acaba diye düşünüyorum. 10 gün kaka yapmadığında doktora götürdünüz mü ne dedi
Aysgl_Asya Mumandbaby Mumandbaby Kendimi gördüm şuan gerçekten. Benim kızım da aynı memede uyuyo ama besige koyduğum gibi aciyo gözlerini. Bütün gün aynı döngü de gidiyoruz hiç uzun uykusu yok. Geceleri de çok zor daliyo uykuya beşikte sallıyorum dakikalarca. İlk doğduğu zaman memeyi kavrayamiyodu ememedi oyuzden kilo kaybı vardı mama takviyesine başladık günde 3 kez falan veriyorum. Bu bana kendimi çok kötü hissettiriyo ama. Çocuğuma yetemiyomusum gibi hissediyorum oyuzden gün içinde sürekli memede tutuyorum. Ne kadar emse okadar kardır diye
Mumandbaby Aysgl_Asya allah bağışalsın yapıcak bişi yok çıkmazdayız çünkü, bebeğiniz gün boyu ağlıyor mu
Minnakkkkk Mumandbaby onu düzenli saatti de vermen gerek bide tek başına kullanma gaz damlası da kullanabilirsn bn mestille maflor kullanıyorum belli saat düzeni kurdum öle veriyorum bnm kızımda çok gazliydi olelikle atlattık şimdi oğlumla kullanıyorum
Mumandbaby Minnakkkkk gazdan dolayı gün boyu ağlıyor muydu ? Başka bi sıkıntısımı var diye düşünmüyo değilim
[silindi] Minnakkkkk merhaba, ben de bugün biogaia kullanmaya başlıcam, evde zinco gaz damlası da var. İkisini peşpeşe mi kullanmak lazım yoksa aralarında belli bir saat olmalı mı?
Bbserra Mumandbaby şuan anne karnını arıyor sende sakinleşmek istiyor bende o ağladıkça ağlardım İnan hepsi geçiçek doktora götürdüm tabi koşarak ama anne sütü alan bebekler %90ını enerjiye harcadığı İÇİN 10 güne kadar yapmaz dedi 11. Gün olursa getir dedi bende hep 8-9-10 da yaptı artık şimdi 4 aylık olmamıza 5 gün var 1 gün durup 1 gün yapıyor her bebeğin bağışıklık sistemi farklıdır bu aç olduğu anlamına gelmez doktor kontrolünde kilo alıyorsa başka bir sıkıntısı yoksa kolik diyorlar o da zaten en fazla 4 ay sürüyor korkma 🌸
Aysgl_Asya Mumandbaby yok öyle gün boyu aglamiyo . Karnı doydugu sürece sakın aslında. Ama bazen mama istiyo ve yiyene kadar hiç bı şekilde durduramıyor um. Mamayı yiyince rahatlıyo 😐
Minnakkkkk Mumandbaby kızımın 15 dk uykusu vardı bebekkken gaz dan dolayı çok huysuztu afedersin günde tuvalete gitmeyi unutmuştum kolikti bnm kızım şimdi oğlumda gazlı haliyle onada damla kullanıyorum
Elfylmzkk Mumandbaby bnm de bebegö bi bucuk aylık. Aynı yollardan geçtim ben de. suan sana cok ihtiyacı var memede kalmak istemesi bu yuzden. İyice emzir. Doydugundan emin ol. Sen emzirdikçe sutun artacak. Kakasını yapmaması aç oldgu anlamına gelior. Sen onu emzirdikçe gaz skıntınz da azalacak tokluga bağlı olarak. Ben de bi hafta mama verme gafletinde bulundum aç oldgunu düşünerek. Ama kafamıza gore iş yapmak saglıklı değil. Eger acsa doktor kontrolünde mamaya başla kiiii bence asla başlama. Sen emzirdikçe sütün cogalacak. Kendine sütüne ve bebeğine güven ♥️🥰
Mumandbaby Elfylmzkk emzirme düzenimde kalmadı, gündüzleri hiç uyumuyor gaz sancısı olduğu belli ayaklarını karnına çekerek çığlıkla ağlıyor, neredeyse yarım saatte bi mememi veriyorum yumuşacık oldular Süt geliyomu gelmiyomu onuda anlayamıyorum artık
Elfylmzkk Mumandbaby memede her zaman sut vardır canım. Sut için olmasa bile memede bebeler sakinleşiyor. Bide gaz masajları var canım. Yapıo musun.
Minnakkkkk Mumandbaby maflor Plas mestil ikisini bir kullanıyorum kizimdadda aynısını kullandm faydasını gördüm