Betulylmzr Kaaninannesi şarkı söyleyerek emzirmeyi deneyin birde ben bir de onu yaptım meme reddinde küçük kurbağa arıvızvız ya da kendimce uydurdum emzirmeyi eğlenceli hale getirdim baktım ben stres yapmayınca oda sakinledi.bende ten tene temas denedim bazen oyun istiyorlar konuşmak eğlenmek bizim kız oyüzdemde ağlıyor.
Betulylmzr Betulylmzr Kaaninannesi zorlamayın şakın memeyi stres yapıp hiç almıyor sonra bir günde emzirme kampı yaptım uykudan daha uyanmadan mızırdanırken emzirme gak dese meme guk dese meme verdim biberon vermedim tüm gün uykuluyken alışıyor hızına emiyor uykudan uyanır uyanmaz önce meme sonra sağdıcım süt en son doymazsa mama veriyordum 30 cc ya da mama vermiyordum bazen
israks Kaaninannesi canim uzulmeni istemem ama benimde oyle ve oyle devam ediyor benimde sol gogsumu tutmuyor uyukluyken bile zorla tutuyor sagip veriyirum bazen sutum cok az orada sag emiyor sadece sol gogsum emmedigi icin cok kucuk digeri buyuk tek meme gibi :)
Deletedmom221 benmde sağ büyük sol küçük bir çözümü yokmu ya bilen varsa söylesn hep böylemi klacak :(
Kaaninannesi Bebekten fırsat bulup girip cevap yazamadım kızlar , yapacak bir şey yok anayiz biz ana 😂😂 memelerde şaşar beşer saftimizda kayar 😭😭
Kaaninannesi Deren_Hatun emziriyorum bebeğim 10 aylık daha.. malesef değişen bir şey yok biri küçük diğeri iki kat büyük..
Kaaninannesi Deren_Hatun canını sıkma bir çok anne bu durumda , benimki inatla sağ tarafı almıyordu sürekli solu emdi ,sağ tarafı sagdım hep ama yine aynı .. Artık kabullendim bu durumu önceden çok takiyordum