Kızlar sol göğsümu daha çok alıyor oğlum sağ tarafı o uykuluyken filan veriyorum anlıyor gibi kıyamet kopuyor ağlama krizlerine giriyor çocuk 😔 4 aylık oldu atak döneminde de hepten kesti emmeyi , mama+süt ile besliyorum , gogusun biri küçük biri büyük kaldı ne olacak böyle şaştım kaldım 🤪