minikbirsuperisii00 aslında cok haklısınız ben direk kargo yaptgm balları atarm diye düşünmüştm ama dedgnz gibi yapmam daha doğru olur . Bilgileriniz için cok tesekkür ederim bu konuda kendıme o kadar güvensizim ki anlatamm ama yinede bu işe girrp denemek istiyorum