Buradaki tüm annelerimiz bu atak haftaları reel bir durum bazı bebeklerimiz gülerek yaşıyor bazı bebeklerimiz kucakta
korkutma değil amaç bilgi verme
kendimiz nasıl yaşadık onları bildiriyoruz
benim bebeğimden bir ay önce doğan arkadaşımın oğlu var
yastık gibi mübarek nereye koysan orada unutursun atak falan yok bazen mızmızlanıyor onda bile pışpış yapıyorlar hemen susuyor benim bebeğim hep kucağımızda hep ilgi istiyor şimdi kendimi üzecek değilim tabi ki sağlıklı olsun yeter
O bebeğin annesi bana üzülüyor bize gelince yardım ediyor bana kendi bebeğini babasına veriyor öyle ilgileniyor demek istediğimiz biz kadın olarak bir olacağız ki mutlu olalım bizim mutluluğumuz bebeklerimize geçsin 💎💎💎💎💎😇😇😇