madamkahve Aşağıda negatif yorumlar okuyorum ve doğru bulmuyorum, her bebek farklı , tamam kötü zamanlar geçiriyor olabilir bazı annelerimiz ama negatif cümleler sizin modunuzu düşürür . Ben size şöyle anlatayım 4 ay 25 günlük bebeğim çok şükür çok güzel geçiyor günlerimiz , Benin kortum şu “ mutlu anne mutlu bebek “ . Siz mutlu olun huzurlu olun inanın bebeğiniz ile sizi çok daha güzel günler bekliyor . 4.ay ayağını herkes yaşanıyor öncelikle onu belirteyim ki şimdiden gard almayın . Mutlu huzurlu günler diliyorum 🥲🤍