HurremSultan aynı durumdayız. Kaç biberon değişti bütün uçlarını aldım. Mama içmek istemiyor. Ek gıdayı güzel alıyor. Bende uyandığında ve uyurken vereceğim artık. Çöp oluyor bütün mamalar. Vanilya şurubu sipariş verdim. Bir de onunla deneyeceğim. Doktorunuzla konuşun. Bende öyle yapacağım çok yordu artık beni mama içmemesi