Merhaba bebeginiz 7 aylik masallah neden ek gidayi kesiyorsunuz, hem mamadan icerik olarak daha saglikli. Ayina uygun gaz yapmayacak sekilde gida ile devam etseniz daha iyi olmaz mi? Kimi anneler dr kontrolunile sirf mama almasin diye ek gidaya erken bile basliyor