Mommyishome yabancibiri film çekemezler nasıl teşhis koyarlar diye sormuşsun ya canım benim… 😘 Akıl istemişsiniz akıl verdim. beklemeyin gidin de tedaviniz gecikmesin. Geçmiş olsun… 😘
yabancibiri Mommyishome sağol canım film çekmediler🥰 muayene ile kırık olmadığını söyleyip krem verip yolladılar 😁
Tazecikannii yabancibiri eğer şişlik ve morluk varsa kırıktır . Aynı şekilde bende kaydim son iki basamakta ayak bileğim kirilmis anında şişti ameliyat oldum kaynamicak yerdeydi alçıya aldılar bir bucuk ay çok kötüydü. İns sizin öyle bişey değildir hemen gidin