yabancibiri Kızlar son 2 basamakta ayağım kaydı ve şu an ayağımın üstüne basamıyorum kırıldı gibi geliyor 2.ciye hamileyim acile gidicem ama hamile olduğum için film çekemezler dimi, nasıl teşhis koyarlar var mı başına gelen???
gokceasel yabancibiri Kırık olsa yerinizde durmayı bırakın şuan buraya bunu bile yazamazsınız kolum kırılmıştı ufakken çok tarifsiz bir acısı var acıdan konuşamıyordum bile incinmiş olabilir.
yabancibiri Storymoon ya film çekmeden anlayabilir mi acaba doktorlar direk alçıya mı alırlar acaba film çekmeden
tubasd yabancibiri Allah hayirli iz birakmayan sifa versin inşaallah. buz koyun ağrınız hafiflemezse dr gidin
Burcu011 yabancibiri şişmediyse korkmayın kırılmamıştır 2 hafta önce aynısı başıma geldi hemde izne çıkacağımız zaman aşağı inerken ağlaya ağlaya bingölden adana ya kadar gittim hemen rontgen çekildi ezilmiş sadece krem verdi doktor 1 hafta üzerine basma iyi olmasını istiyorsan çabuk dedi ağrısı hala oluyor ne yazık ki
Sunlight yabancibiri Benimde lisede ayağım kırılmıştı düz yolda giderken burkuldu gibi geldi bana ama sonra yürümeye devam ettim akşam da zar zor uyudum ağrım çoktu ama dayanılmaz değildi. Ertesi gün annemler hastaneye götürdü kırık olduğu anlaşılınca ben bile şaşırmıştım yani öyle kırık olsa yerinizde duramazsınız diyenler için söylüyorum herkesin acı eşiği farklı. Hamileyken film çekilir mi bilemiyorum ama mutlaka bi acile gidin boşuna acı çekmeyin evde 🙏🏻 çok geçmiş olsun
yabancibiri Sunlight benimde daha önce kolum kırılmıştı öyle burda yazılanlar gibi konuşmayacak dayanamayacak kadar bi ağrım olmamıştı
[silindi] yabancibiri Buz koy ayağım burkuldu yerimde duramadim buz koydum hafifledi geçti canım bNde merdivende burkularak 2 merdiven kaymistim geçmiş ols
Mommyishome yabancibiri hastaneye gitmeyip burda sormanız çok enteresan 🤷♀️ Doktorun ne tetkik isteyeceğini kim naısl bilebilir?
yabancibiri Mommyishome canım ya hiç işin gücün yokta buralarda millete salça olmak için mi bekliyorsun😄 sorduğum soru eğer okuduğunu anlayabildiysen başına böyle bir durum gelen var mı diye sordum doktora gitmek için eşimi beklediğim için, normal bi durum olsa direk film çekilip teşhis konulacağını biliyoruz hepimiz mevzu hamilelikte başına gelen var mı geldiyse ne olduğunu gitmeden öğrenmek istemiştim yani bilgin yoksa başına gelmediyse atlama otur yerinde😘
Mommyishome yabancibiri film çekemezler nasıl teşhis koyarlar diye sormuşsun ya canım benim… 😘 Akıl istemişsiniz akıl verdim. beklemeyin gidin de tedaviniz gecikmesin. Geçmiş olsun… 😘