Yasemin38 zaten çok emziriorum. Benm bahsettğim sadece gece emzirmesi. Ayrıca zaten kızım 3ten aşagı uyumuyor ve o uyanık oldgu tum vakitte memede 😿😅 e uyuduktan sonra bi zahöet bende bi üç saat uyuyaym yaa. Ben iyi olmazsam ona bakamam. Ona bakamazsam kimse bize bakmaz 😿😅