C-Efe Yavuzun_annesi bende devlete muayene oldum canım bide bizim burda 40in cıkana kadar lohusayım diye öncelik tanıyorlar bulundugun yere baglı olabilir
Han30 Yavuzun_annesi şuan unuttum evde degilim eve geçinde unutmazsam yazarım doktorunuz size yazmadımı krem
Sblatc Yavuzun_annesi bende doğum yapalı 25 gün oldu dıştakiler geçti ama içtekiler duruyo gibi. Ama dışarıdakilerin yerinde sivilce gibi bi kızarıklık var o ne oluyo anlamadım. Batikon la pansuman yapıyo musunuz