Yavuzun_annesi 25 gün önce normal doğum yaptım ama hala dikişlerim duruyor ve ağrılarım devam ediyor . Sizin ne zaman geçti ve normal mi sizce . İlk defa doğurduğum için hiçbir bilgim yok.
Asya2 Yavuzun_annesi normal canim zaman alabiliyor bu durum zaten muayneye gidecen doktorun yönlendirir
Kayseriyaglamasi Yavuzun_annesi etine bağlı canım yara oldu mu hemen iyileşir mi benim etim iyiymiş ikinci haftada döküldü dikislerim doktor söyler zaten
Han30 Yavuzun_annesi benimde 1 ayds falan düştü ama tam iyileşmesi içten falan 2 ayı buldu gayet normal
PurpleTail Yavuzun_annesi benim 1 ay içinde geçmişti madecassol krem kullanmıştım baya iyi tavsiye ederim şimdi dikişlerim yok gibi belli bile olmuyor.
Yavuzun_annesi Asya2 muayene ye gittiğimde doktor normal doğumdan sonra kontrol yapmıyoruz dedi acaba doktor değiştirip bi doktora gitsem mi
Asya2 Yavuzun_annesi 40 in ciksin bekle hala sikayetlerin devam ediyosa git bence ben hic gitmemiştim kontrole
C-Efe Yavuzun_annesi 40. Gün bile dikişimin sonuncusu düstü 40. Gün tamamen atlatiyosun canim ben 15. Gün gittim baktilar icine bile hatta dikis yerimde sislik var diye 30. Gun mu neydi gittim bakti 40. Gün gittim tekrar cagirmisti bakti senin doktor sorunlu galiba baska doktor git istersen
Kayseriyaglamasi Yavuzun_annesi nasıl ayy 10.gunde kontrole çağırdı afedersin vajinanın içine baktı bişey var mı diye sen başka doktora görün bence
Yavuzun_annesi Kayseriyaglamasi ay bende valla anlamadım ebeler 15. Gün kontrole gel doktoruna dediler doktora gittim normal doğumda kontrol yapmıyoruz dedi. Olmadı başka doktora gidiyim
Oldugugibibiri Yavuzun_annesi bende de kontrol yapılmadı. Sadece karından ultrason İle rahimde kan pıhtı vs var mı ona baktı. Benim de dikişlerim çok geç iyileşti. Dış dikişlerim değil de iç dikişlerim baya geç iyileşti
Kayseriyaglamasi Yavuzun_annesi benim ki de normal ama kontrol şarttır ayy ya vajinanda bir sıkıntı varsa ya dikislerin patladiysa
Han30 Yavuzun_annesi ben muayeneye gittigimde bakmadı bile doktor. Hatta bir tane dikişim açışmışto söyledim kremlerini sür kuru tut kapanır dedi. Gerçektende kapandı. Kendni zorlama çok büyük tuvalet vs yaprken
Han30 Yavuzun_annesi şuan unuttum evde degilim eve geçinde unutmazsam yazarım doktorunuz size yazmadımı krem
PurpleTail Yavuzun_annesi bana doktorum yazmıştı bilemiyorum. Bir sorun isterseniz olmazsa aile hekiminiz bile yazar. Çok faydalı bir krem hücre yenileyici özelliği çok yüksek bu da hızlı iyileşme sağlıyor.
C-Efe Yavuzun_annesi bende devlete muayene oldum canım bide bizim burda 40in cıkana kadar lohusayım diye öncelik tanıyorlar bulundugun yere baglı olabilir