Nefeess AA bizde 37 günlüğüz sanırım aynı gün doğmuşlar, ben bir süre sonra aman doysunda benden yada mamadan fark etmez mamayla büyüyen tek çocuk benim ki mi sanki diye kendimi teselli etmeye başlamıştım mama içmiyor değil çok açken kesinlikle memeyi almıyor değil ama biberon gibi akmayınca sinirleniyor memeyle kavga ediyor sağlıklı olsunlar sizin sütünüzü bir şekilde alsın da artık doktoruna bir sor bazen 30 cc senin sütün 30 cc de mama karıştırıp verdiriyorlar sağıp dolaba koyarsın en azından daha rahat olabilir