herseySeninleguzel11 Oğlum 6 buçuk aylık daha kesmedik eşim kesicem deyip duruyor ben kıyamıyorum çok seviyorum saçlarını uzadı baya 😀
Srhtzlyh Pembekurdela hiç kesmedim kızımın saçını. Başta çok saçliydi sonra döküldü sonra yavaş yavaş geri uzamaya başladı. 10 gün sonra 1 yaşına girecek şimdi şu şekilde