alptoyyy
3 ay önce benımde aşırı döküldü.
Belime kadar cok uzundu saclarım cokta severım uzun acık sacı sırf bu yüzden kestirdim yinede dökülüyor.
Toplamaktan sac diplerım agrıyordu artık. Enseye kadar kestirdim.
Yinede döküldü.
Dediğiniz gibi değerlerimde normaldi.
6,5 ay oldu dogum yapalı dökülmeler azaldi artık. Geçecek sizinde ama kim bilir ne zaman🤷♀️
toplamasan heryer saç oluyor. Şaşırıyor insan