O kadar çok dökülüyor ki yemin ederim saçımı toplamaktan sürekli kendimden nefret ediyorum aynaya bakasım gelmiyor . Duşta ayrı dökülüyor çıkınca ayrı tarayınca yumak yumak dökülüyor artık alıp komple kel yapıcam saçlarımı herşeyi denedim kan tahlili verdim hiç bişey yok neden böyle anlamadım cidden çok özeniyorum duştan çıkınca söyle şekil verenlere ben taramaya korkuyorum