kaymakliekmekkadayifi Duyulurum benim kizimda ayni su an saat 6 civarinda 2. Uykuya geçmeye calisiyor bende biraz daha oyalayip 8 gibi gece uykusuna yatiriyorum.
mercimeksmom Duyulurum 2. uykuyu kısa şekerleme yaptırabilirsiniz belki, yarım saat uyutun max. kendiniz uyandırın. öğlen uykusunu uzun uyumaya başladığında 2. uykuya ihtiyaç duymayacak. geçiş süreci belli ki, sabırlı olun düzene girecek 😇
1234___ Duyulurum evet 2 uyku olunca kısa sürede uyanıyorlar . bence tek uykuya geçmek istiyorsanız bu kaç gün uyuku saatlerinde dışarı çıkartın yada farklı bir aktivite yapın daha çabuk alışır
Serapo Duyulurum 2 uyku olduğu için uyandığında 2.5 saat geçmesi gerekiyor ki yorulsun teyzesi 😂😂😂22/// .22.30 yatıyor muge anlı başlamadan uyandırıyor biricik anasıni 😂😂